EN
Начало » Обяви » Конкурс за длъжността „системен администратор“

Конкурс за длъжността „системен администратор“

Институтът за български език „Проф. Любомир Андрейчин“ обявява конкурс за длъжността „системен администратор“ (непълен работен ден).

Описание на длъжността:
Поддръжка и администриране компютърните мрежи на Института и свързаната с тях сървърни среди (Linux и Windows базирани) и работни станции (Linux, Windows и macOS базирани), включително компютърен хардуер, системен софтуер, софтуерни приложения и различни видове конфигурации.
Следене за целостта и сигурността на компютърните системи и мрежи; участие във внедряване на политики и мерки за информационна сигурност; актуализиране и конфигуриране на компютърните системи и мрежи.
Мониторинг и управление на електронна поща и пощенски сървъри.
Управление на процеси по архивиране, съхранение и възстановяване на данни.
Диагностициране на хардуерни и софтуерни проблеми; дейности по възстановяване на данни след повреди.
Наблюдение на работата на компютърните системи и мрежи и координиране на достъпа и използването на съответната система или мрежа.
Въвеждане и интегриране на нови технологии в среда със съществуващи специализирани приложения.
Внедряване, поддръжка и администриране на специализирани софтуерни приложения.
Контейнеризиране и виртуализиране на действащи компютърни приложения.
Поддръжка и администриране на бази от данни (релационни и нерелационни), включително писане и оптимизация на заявки.

Изисквания за длъжността:
Доказан трудов стаж над три години в областта. 

Допълнителни предимства:
По-дълъг от 3 години трудов стаж в областта.
Допълнителна квалификация и сертификати в областта на изграждане и настройки на компютърни мрежи.
Владеене на английски език, ниво B2.
Шофьорска книжка.

Предимства на работата при нас:
Трудов договор.
Динамична среда.
Безплатен паркинг.

Необходимите документи за участие в конкурса са: заявление за участие в конкурса; автобиография; копие от диплома за образование; копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит; други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността по преценка на кандидата.
Срокът за подаване на документи е един месец и приключва на 05.10.2025 г.
Документите се подават на адрес: гр. София, бул. „Шипченски проход“ 52, бл. 17, ет. 5, стая 504 (всеки работен ден от 9:00 ч. до 12:00 ч. и от 14:00 ч. до 16:30 ч.) или на имейл адрес ibl@ibl.bas.bg
За повече информация: тел. 028722302. Лице за контакти: Албена Георгиева.

На интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати. Етапите на подбора включват:

Разглеждане на документите на кандидатите от назначена комисия и допускане до интервю на тези, които отговарят на изискванията.

Публикуване на списък на допуснатите кандидати и датата и часът на интервюто с тях на страницата на Института в рубрика Обяви към Новини.

Провеждане на интервю от назначена комисия от специалисти.

Публикуване на списък с избраните кандидати на страницата на страницата на Института в рубрика Обяви към Новини.

Списък на допуснатите кандидати:

1. Кръстьо Гигов

Дата и час на събеседване: 22.10.2025 г. (сряда), 9:00 часа, гр. София, бул. „Шипченски проход“ № 52, бл. 17, стая 504


1. Ангел Георгиев

Дата и час на събеседване: 22.10.2025 г. (сряда), 10:00 часа, гр. София, бул. „Шипченски проход“ № 52, бл. 17, стая 504